14 February 2015

הקמפיין הגרוע בעולם, או "הלו, יש מישהו בבית?"

אני מצהירה בזאת שמבחינתי זה "רק לא ביבי".
אין לי די מילים לתאר את התיעוב שאני חשה כלפי ראש הממשלה שלנו ואת הכעס העז שיש בליבי עליו על המקום הנמוך בו מדינת ישראל נמצאת היום בכל אחד משטחי החיים. פנים וחוץ.
כמה שמחתי שבוז'י חבר לציפי ליצור אלטרנטיבה אמיתית לגוש הימין ההולך ונעשה קיצוני והזוי.
אבל עם הזמן אני נעשית מודאגת יותר ויותר.
על מה הם מדברים שם בקמפיין שלהם?
על כך שהליכוד מפחד לאבד את השלטון, או קיי, אז?
או על כך שיגידו עליהם כל מיני דברים, או קיי, אז יגידו, ואז מה?
בן כספית סיכם מצויין את הסיבות ל"למה לא ביבי".
חברים במחנה הציוני: למה שלא תקחו את כל אחת מהסיבות שהוא מפרט ותהפכו אותה לפוסטר בקמפיין?
למשל: ההתערבות הגסה והלא חוקית של גברת נתניהו בתפקודו של בעלה.
או: קלקול מהותי שנגרם ביחסים עם ארה"ב. אפשר להדגיש את ה"ניצחון שלנו על החמאס בעזה" עם כמות הנשק הבלתי נתפסת שנורתה והצורך למלא מחדש את המחסנים.
וכדי להדגיש את הסכנה שברפיסות הקמפיין אני מצטטת את רביב דרוקר: אז ייתכן שהרצוג יקבל בסוף הבחירות את התואר "המועמד ההגון ביותר", אבל אם הקמפיין שלו ימשיך ככה, ראש ממשלה הוא לא יהיה.

0 comments: